Meddelelser

Meddelelser opdateret 23. september 2020

Det var med meget stor beklagelse, at vi måtte aflyse medlemsmødet med Thorkild Kjærsgaard  om Grønland. Vi havde glædet os sådan. Vi regner bestemt med at få foredraget på programmet i 2021.

Desværre ved vi ikke i skrivende stund, hvordan resten af efteråret bliver.
Derfor beder vi jer om at holde jer orienterede på hjemmesiden, der er det eneste sted, vi kan kommunikere med jer.

Desværre har vi ikke tekniske muligheder for at kunne tilbyde kommunikation over nettet.  Derfor er tilmelding ikke mulig på denne måde. Ej heller besked om evt. aflysning eller flytning af lokale. Hvis man ikke selv har mulighed for at se hjemmesiden, kan man altid ringe til en af bestyrelsens medlemmer forud for et arrangement.

Rejse til Færøerne juni 2021
Som det er nævnt i efterårets program arrangeres en rejse til Færøerne 31.5 – 6.6 2021. Det er forhenværende højskoleforstander Aage Augustinus (Rude Strand), der er rejseleder. Det er dyrt at rejse i Norden, rejsen vil koste omkring 14.000 kr. alt incl. undtagen snapsen.  Der kommer snarest orientering om program, tilmelding og orienteringsmøde.

Højskoleophold 2021
Der arrangeres også en uge med højskoleophold i Danmark, som vi plejer. Vi har talt om at prøve den netop nystartede seniorhøjskole på Liselund i Slagelse. Så bliver det ikke transporten, der vælter læsset. Vi har en forhåndsaftale søn.16. – lør. 22. maj 2021.

Bestyrelsen har den holdning, at alle skal have mulighed for at deltage i medlemsmøderne, der er kernen i højskoleforeningen. Andet giver ikke mening.

Vi har et fællesskab, som er fundamentet for foreningen. Vi håber, at tiderne vil give os mulighed for at holde fast på denne holdning.

Vi glæder os til at se jer alle igen.